Toyota napreduje u smjeru vodikove mobilnosti Mirai druge generacije na salonu automobila u Tokiju

TOYOTA ФИНАНС

Toyota je predvodnik novog trenda mobilnoosti u svijetu uvođenjem limuzine Mirai s pogonom na vodik. Sada se sprema povesti svoju naprednu tehnologiju električnih vozila s gorivnim člancima i nultom emisijom (FCEV) u nove visine, predstavljajući drugu generaciju - na posebnoj izložbi na Salonu automobila u Tokiju 2019.


• Posebna izložba na Salonu automobila u Tokiju 2019. pruža premijerni pogled na Mirai
• Doseg vožnje je povećan do 30% zahvaljujući pomicanju granica potencijala čiste mobilnosti na pogon vodikom
• Izrađen na novoj Toyotinoj modularnoj platformi TNGA, osiguravajući vrhunsku upravljivost, sjajan odziv i atraktivan dizajn
• Daljnji razvoj Toyotine tehnologije električnih vozila s gorivnim člancima poboljšava dinamiku i djelotvornost automobila

 

 


To je bio tek početak: na Salonu automobila u Tokiju, Toyota će pružiti publici rani uvid u napredak koji novim Miraijem ostvaruje na svim poljima, u pogledu tehničke izvrsnosti, dinamičkih performansi i poželjnog dizajna. Novi Mirai, čiji početak prodaje je planiran za 2020., počevši u Japanu, Sjevernoj Americi i Europi, će biti mnogo više nego eko-automobil, pokazujući da je njegova tehnologija FCEV nije prepreka za stvaranje vozila koji pruža užitak u vožnji, a istovremeno je i užitak za oči.

Učinkovitost je i dalje kritično područje, te Toyota cilja na povećanje dosega vožnje Miraija za 30% kroz poboljšanje sustava gorivnih članaka i korištenje većih spremnika vodika u vozilu.

Yoshikazu Tanaka, Glavni inženjer za novi Mirai, kaže: „Cilj nam je bio stvaranje automobila koji će u kupcima probuditi želju da ga voze svo vrijeme, automobila koji ima emotivan i privlačan dizajn, kao i onu vrstu dinamičkih performansi i odziva koji navlače osmijeh na lice vozača.

„Želim da kupci kažu „Mirai je moj odabir ne samo zato što je FCEV, nego jednostavno zato što je ovaj automobil moja želja; slučajno je i FCEV.“ Nastavit ćemo naš razvoj usredotočujući se na taj osjećaj, te se nadamo da ćemo s novim Miraijem predvoditi u nastojanjima ostvarivanja društva vodikove energije.“ Glavni pečat novog Miraija je njegov vanjski izgled, zahvaljujući niskim linijama, elegantnim proporcijama, izduženim i zategnutim oblicima i velikim kotačima od 20“, što sve zajedno stvara snažan nastup koji se izdvaja.

Ovaj izložbeni automobil će biti predstavljen u posebno razvijenoj novoj plavoj boji koja koristi više slojeva radi postizanja izuzetne svjetline i dubine boje. Unutrašnjost je osmišljena kao jednostavan, suvremeni prostor s toplim, udobnim ugođajem koji pridonosi osjećaju da ovaj automobil uistinu pruža užitak u vožnji i na putovanju. Ključni elementi uključuju središnji zaslon od 12,3“ te ploču s instrumentima koja obavija vozača. Platforma na kojoj je izrađen, kao i pametan raspored omogućavaju smještaj pet sjedala u vozilu, umjesto četiri koliko ih je u aktualnom Miraiju.

 

 


Sloboda ostvarivanja emotivnijeg i privlačnijeg dizajna je jedna od prednosti činjenice da je novi Mirai konstruiran na najnovijoj Toyotinoj modularnoj platformi za stražnji pogon, koja je otpočetka konstruirana tako da prihvaća razne vrste pogonskih sklopova - uključujući i vodikove gorivne članke. On osim toga novom Miraiju daje veću razinu krutosti konstrukcije, što pridonosi većoj okretnosti i boljem odzivu, kao i niže težište koje pak značajno unapređuje upravljivost.

Pored povećavanja dosega vožnje, poboljšanje djelovanja sustava gorivnih članaka daje novom Miraiju linearan i miran odziv prilikom pokretanja, te elegantan osjećaj u vožnji uz suglasje između pritiska na papučicu gasa i ubrzanja automobila. Upravljanje je lako i precizno na zavojitim cestama, dok vožnja na autocesti daje izuzetan osjećaj snage pri svim brzinama.


Novi Mirai, ogledni model – osnovne specifikacije