Toyota Verso

Dizajniran i konstruiran u Europi, Toyota Verso uskoro stiže u hrvatske salone.

Prva generacija modela predstavljena je 2002. Te je prodana u 100,289 primjeraka. Sljedeća generacija Versa iz 2004. godine ostvarila je prodaju od 410,236 vozila, dok je treća generacija ovog modela prodana u 144,638 primjeraka, od lansiranja 2009. godine.

Svaka nova generacija je spoj legendarnih Toyota vrijednosti: kvalitete, trajnosti i pouzdanosti, uz izvanrednu vrijednost za uložen novac, iznimnu prostranost, kompaktne vanjske dimenzije, praktičnost i svestranost \'Easy Flat\' sustava sjedala.

Napravljen na temelju ovih nagrađivanih atributa, Toyota Verso je poboljšan na nekoliko najvažnijih polja, pa kupcima nudi više stila, dinamičnosti i udobnosti.

Cilj je bio da postane najprimamljiviji i beskompromisan izbor u segmentu kompaktnih MPV automobila.

Novi Verso odlikuje Toyotin novi snažni dizajnerski jezik koji ga jasno odvaja od konkurenata, te kvalitetnija i elegantnija unutrašnjost, kao i revidirani 2,0 litarski D-4D motor s više okretnog momenta, nižim emisijama CO2, nižom razinom buke i poboljšanim voznim karakteristikama.

Stiliziran u ED2, Toyotinom europskom dizajn centru sa sjedištem u Francuskoj, Verso ima preko 470 novih dijelova (60% vidljivih te 40% onih povezanih sa poboljšanjem dinamike vožnje i razinom buke i vibracija). Kao ključni dio Toyotinog osvježenog C segmenta, Verso je dizajniran, konstruiran i napravljen pod vodstvom Toyote Motor Europe. Ovo je prvi Toyotin projekt, gdje je planiranje proizvoda, dizajn, istraživanje i razvoj, od koncepta do gotovog vozila, rađen u Europi, kao dio regionalne strategije.

S potpuno novom vanjštinom, poboljšanom unutrašnjosti i redizajniranim 2,0-litrenim D-4D motorom s manjim emisijama CO2 i boljim voznim karakteristikama te nižim razinama buka i vibracija Verso se ističe zbog svoje elegancije, dinamičnosti i udobnosti.

Vanjštinu krase upadljivi, novi dizajnerski elementi iz Toyote zajedno s novom prednjom rešetkom i novim LED dnevnim svjetlima. Za dinamičniji izgled, atraktivni prednji i stražnji kraj dizajniran je s posebnim naglaskom na širinu i duljinu umjesto na visinu.

U unutrašnjosti, putnički prostor ima nove detalje na oblogama, materijali su meki na dodir, a tu je i meka koža za dodatni osjet kvalitete. Među elegantnim instrumentima nalaze se novi brojčanici za vozača, koji sada imaju bijelo pozadinsko svjetlo za bolju preglednost, a prekidači su osvijetljeni tamno narančasto za bolju čitljivost po mraku.

Verso nastavlja činiti ono u čemu je najbolji: donosi fleksibilnost višenamjenskog vozila sa 7 sjedala i sustavom preklapanja sjedala Toyota Easy Flat i 32 različita položaja sjedenja. Osnovna je oprema obogaćena i nudi više za plaćen novac uz izvrstan omjer cijene i kvalitete. Vozilo se može opremiti i velikim panoramskim krovom Skyview kako bi u prostran putnički prostor prodiralo još više svjetla. Sve zajedno pruža veću udobnost, uz agilnu, zabavniju i ugodniju vožnju, donosi višu razinu elegancije i pravo je osvježenje u segmentu višenamjenskih vozila (MPV).

Novi Verso će se ekskluzivno proizvoditi u Toyotinoj tvornici u Turskoj.

Planirana prodaja u Hrvatskoj započinje u drugoj polovici lipnja.