Zašto TCZ

Kartica TCZ

Odlazak ‘mehaničaru’ zasigurno sa sobom često donosi nervozu i stereotipna, općeprihvaćena razmišljanja koje bi možda jedino britko novinarsko pero Ante Tomića moglo satirično i precizno dočarati. Predrasude temeljene na toliko starim i provjerenim iskustvima da su možda već fosilizirana veoma su uvriježene i snažno protkane u svijest svakog vlasnika automobila na ovim prostorima.

Stalna potraga svih nas na ovim prostorima za svetim gralom – nečim jeftinijim i ispod pulta puno nas je puta odvodila u kućne šupe i garaže majstora po preporuci – “Znaš on ti radi u servisu – isto je to i jeftinije će ti napraviti doma”. I naravno, stvari funkcioniraju sve do jednog trenutka – trenutka kada treba nešto zajamčiti i odgovarati za učinjeno!

Brojni problemi s takvim slučajevima i još gorim u ovlaštenim ili neovlaštenim servisima i salonima u našim mozgovima s vremenom su urezali misao da u servisu možeš očekivati uglavnom loše stvari: da ti netko ukrade sunčane naočale, ošteti vozilo, ne ugradi potrebne dijelove, ne popravi kvar ili čak napravi drugi.

To je i jedan od glavnih razloga zašto moto – “Toyota kakvu želite” – koji smo odabrali da nas predstavlja zasigurno nije lako ispuniti, ne samo radi zahtjevnosti današnjih vlasnika vozila, potencijalnih kupaca i korisnika usluga, već i poradi kompleksnosti poslova koje obavljamo. Brojne radne operacije, vremenski okvir u kojem se traži obavljanje poslova i brojni drugi parametri prepreke su koje svi djelatnici naše kompanije moraju savladavati u svakodnevnom radu, a kupcima gotovo i nisu zamjetljivi.

Svi ti argumenti svakako pozicioniraju navedeni moto u područje vrhunskog poslovanja, a sve kompanije koje teže uspješnosti i izvrsnosti često ga postavljaju kao jedan od ključnih ciljeva bez obzira na način kojim ga izražajem formuliraju.

Ovaj jednostavan moto simbolizira našu težnju da smo uvijek na raspolaganju svim potencijalnim klijentima i želju da svaki posjetitelj naših centara bude u potpunosti zadovoljan dobivenim. Potpuno zadovoljstvo klijenata nedostižan je idealizam koji iza sebe skriva samo najbolje, a to je upravo ono čemu Toyota centar Zagreb teži: pružiti svojim korisnicima usluga (kupcima, vlasnicima vozila) zadovoljstvo kroz pouzdanost usluge, umjerenost i ugodnu komunikaciju.

Slijedom toga formulirali smo smjer kojim želimo ići kroz našu viziju, misiju i ciljeve poduzeća koji se mogu sažeti u rečenici:

“Postati kompanija uzor i referenca svim prodajno-servisnim centrima na svim poljima – interne organizacije, odnosa sa kupcima i dobavljačima, profitabilnosti i standardima obavljanja poslova.”

Pred nama je dug put, usavršavanje organizacije i načina rada nije laka i brzo izvediva zadaća, ali ono što garantiramo je apsolutna beskompromisnost u želji da postignemo taj cilj.

U tome ne možemo uspjeti samostalno i bez vaše pomoći. Svaki Vaš komentar, mišljenje i prijedlog, svaki Vaš prigovor i naše rješenje dovodi nas korak bliže cilju. Naime, bez povratnih informacija menadžment poduzeća nije sposoban realno ocijeniti kakva nam je kvaliteta usluge.

Zato smo i kreirali sustave kojima mjerimo Vaše zadovoljstvo i omogućavamo Vam da se izborite za svoja prava. Ono što tražimo je vrlo jednostavno – i traži malo vremena:

  • Ispuniti anketni listić koji dobijete uz svaki radni nalog ili se nalazi u čekaonici servisa, odnosno u svakom prodajnom salonu. Anketni listić ubaciti u kutiju na izlazu iz naših prostora.
  • Odgovoriti na mogući telefonski kontrolni poziv nakon servisa ili izrade ponude u našem salonu i reći Vaše mišljenje
  • Nazvati broj našeg poduzeća i predati pritužbu kako bismo se pozabavili Vašim problemom

Smatramo da je Vaš angažman jedini način da budete potpuno zadovoljni uslugom!